برپايي نمايشگاه " من و کودکم " در کانون فرهنگي هنري شهداي بالا جورشر

برپایی نمایشگاه " من و کودکم " در کانون فرهنگی هنری شهدای بالا جورشر

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
ادبي از برپايي نمايشگاه " من و کودکم" در قالب طرح لشکر فرشته‌ها در کانون فرهنگي هنري شهداي بالا جورشر لشت نشا خبرداد.

به گزارش روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری کشور از مساجد گیلان، زهره ادبی با اشاره به اجرای طرح لشکر فرشته‌ها در کانون فرهنگی هنری شهدای بالاجور شر لشت نشا اظهارکرد: در قالب این طرح برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت مقام مادر و ترویج فرهنگ احترام به والدین در کانون برگزار شده است.

 

وی به برگزاری نمایشگاه "من و کودکم" در کانون اشاره و اظهار کرد: برنامه‌ها در قالب این نمایشگاه و با حضور مادران و کودکان اجرا شده است.

 

 

مدیر کانون شهدای بالاجورشر ادامه داد: حلقه صالحین کودک و نوجوان با رویکرد جهاد تبیین در حاشیه نمایشگاه و با حضور مربی تربیتی برگزار شد.

 

وی با اشاره به تشکیل گروه سرود کودکان در کانون شهدای بالاجور شر اظهارکرد: اجرای گروه سرود کودک و نوجوان در حاشیه نمایشگاه با هدف حمایت از سرودهای کودکانه و با محتوای انقلابی و در خور ذائقه نسل جدید از دیگر برنامه‌ها بوده است.

 

 

وی از برپایی کلاس حفظ قرآن ویژه رده سنی کودک و نوجوان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت حافظ قرآنی خبرداد و گفت: تقویت روحیه فرزند پروری اسلامی و سبک زندگی اسلامی همراه با بازی و سرگرمی ویژه مادران و کودکان از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

 

وی اذعان کرد: همچنین کلاس آداب اجتماعی ویژه رده سنی کودک و نوجوان همراه با بازی‌های ویژه کودکان جهت تقویت روحیه کار تیمی و گروهی از دیگر برنامه‌ها در کنار برپایی افطاری ساده به صورت جمعی در حاشیه نمایشگاه و تقدیر از مادران بوده است.